Comanda si livrare – Lumea Covoarelor

  • Cum comand?

Cum comand ? Alegerea produselor Folosind meniurile de navigare (superior sau din partea stanga) se poate ajunge la categoria produselor de interes. Filtrele corespunzatoare fiecarei categorii, ajuta la gasirea produsului in functie de specificatiile / caracteristicile de care aveti nevoie. Astfel, puteti vizualiza doar produsele care corespund cerintelor dumneavoastra. Pentru o noua cautare in cadrul aceleeasi categorii trebuie sa anulati filtrele introduse initial. Pentru a compara produse asemanatoare la prima vedere, puteti utiliza modulul de comparare. Acesta poate fi apelat prin apasarea butonului "compara". Comparatia poate fi facuta pentru produse din cadrul aceleeasi categorii, numarul maxim de produse selectate fiind 5.

Caseta de cautare situata in partea superioara este o alta optiune prin care poate fi gasit produsul dorit.

‘Lista dorintelor ‘este un modul implementat, menit sa va ajute la organizarea si previzualizarea unei posibile comenzi.
Puteti muta continutul wishlist-ului in cosul de cumparaturi, folosind optiunea "Adauga in cos".

Cosul de cumparaturi

Cosul de cumparaturi este situat in partea dreapta, in caseta cu acelasi nume. Pentru a adauga un produs in cosul de cumparaturi, faceti click pe butonul "Adauga in cos".

In cosul de cumparaturi veti gasi produsele selectate de dumneavoastra. Aici aveti posibilitatea de a schimba cantitatea produselor, folosind "Actualizeaza cosul", pentru a face modificarile dorite.
Daca doriti sa cumparati si alte produse folositi butonul "Continua cumparaturile".

Pentru a comanda produsele din cosul de cumparaturi, completati informatiile din sectiunea "Detalii livrare comanda".

  • Daca sunteti la prima comanda pe site-ul LumeaCovoarelo.ro , completati formularul "Sunt client nou" cu informatiile de contact, informatiile pentru facturare si datele de autentificare.
  • Daca sunteti client Lumea Covoarelor, completati formularul "Sunt deja client" cu datele de autentificare (e-mailul si parola dumneavoastra).

Verificati corectitudinea datelor si apasati pe butonul "Trimite comanda acum".

Cum platesc?

Ramburs / Plata la livrare

Plata se efectueaza agentului firmei de curierat, in momentul primirii produselor.

  

Numerar la sediul nostru

Plata in numerar se poate efectua pentru comenzile care se ridica de la sediul Lumea Covoarelor.
Adresa: Bvd Pipera, nr 2C, Voluntari, Ilfov

In cazul in care alegeti aceasta optiune nu veti mai plati taxa de transport.

 

Plata in rate card de credit

Card-urile de credit acceptate sunt:

Star-BT (Banca Transilvania)

Se poate face in maxim 10 rate.

 

 

Ordin de plata / Foaie de varsamant

Plata prin OP (ordin de plata) se face in baza facturii proforme emise de Lumea Covoarelor

Factura proforma va fi emisa in momentul efectuarii comenzii si poate fi gasita in e-mail-ul de confirmare sau in contul dumneavoastra la Lumea Covoarelor. Livrarea produselor se va face dupa confirmarea platii pe e-mail info@lumeacovoarelor.ro, atasand o copie a OP-ului.

 

Datele necesare efectuarii platii sunt:

Beneficiar: SC Lumea Covoarelor SRL
Cod Fiscal: RO 41118527
Sediu social: Ilfov, Voluntari, Bulevardul  Pipera, nr 2C

Punct de lucru: Voluntari, Ilfov, Bulevardul Pipera, nr 2C
Cont: RO64BTRLRONCRT0512077801
Banca: Banca Transilvania

 

Politica de returnare

Politica de returnare   Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014: consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 calendaristice zile de la primirea produsului . Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile calendaristice de la denuntarea contractului. Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor

Lumea Covoarelor S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport daca livrarea s-a facut prin alte metode decat cea standard oferita de Lumea Covoarelor  S.R.L.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (de preferat in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si doar in cazul contractelor la distanta ( orice contract incheiat intre profesionist si consumator in cadrul unui sistem de vanzari la distanta organizat, fara prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a multor mijloace de comunicare la distanta, panala si inclusiv in momentul in care este incheiat contractul).

 

Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.

Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu, prezenta lui fiind specifica producatorului. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract.

  

Procedura de returnare

 

Exercitarea dreptului de retur

 

Consumatorul informeaza Lumea Covoarelor S.R.L. cu privire la decizia de retragere din contract prin una din variantele: model formular sau o declaratie neechivoca facuta pe un mediu durabil (preferabil e-mailoffice@lumeacovoarelor.roConsumatorul are la dispozitie 14 zile de la primirea produselor pentru a anunta retragerea din contract.

 

Obligatiile care revin Lumea Covoarelor S.R.L.

 

Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata, inclusiv costurile livrarii (exceptand situatia in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard). Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator). Indeplinirea obligatiei de rambursare se face in termen de 14 zile de la primirea cererii de retur.

 

Obligatiile care revin consumatorului

 

Produsele sunt inmanate Lumea Covoarelor S.R.L. personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile de la anuntarea deciziei de retur. 

 

Retur de produse

Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:

  • Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site. Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil).
  • Produs nefunctional/deteriorat in primele 48 ore (2 zile lucratoare) de la receptie. In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat si prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un alt produs, in urma notificarii scrise sau prin prezentarea la sediu in termen de 48 de ore de la primirea produsului. Va recomandam ca verificarea/testarea produselor comandate sa se faca in termenul de 48 de ore. Orice reclamatie ulterioara nu se ia in considerare.
  • Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.
  • Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.

Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina magazinului nostru.

Solicitarile de retur se notifica pe adresa de mail office@lumacovoarelor.ro sau prin prezentarea la sediul Lumea Covoarelor S.R.L cu produsul respectiv in termen de 48 de ore de la primirea produsului.

Returnarea produselor la sediul Lumea Covoarelor S.R.L. se poate face de luni pana duminica in intervalul 10:00 - 19:00.

Mentiune 
In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, insotite de documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului.

 

Modalitati Livrare – Lumea Covoarelor

Livrarea comenzilor si disponibilitatea produselor

Atentie! Pentru comenzile cu factura pe persoana juridica, achitate in avans, se pot ridica de la sediul nostru doar cu imputernicire semnata si stampilata!

Puteti ridica gratuit produsele de la sediul nostru din Ilfov, Voluntari, Bvd Pipera, nr 2C

  1. Livrare gratuita prin curier in toata tara

Termenul de livrare a produselor achizitionate de pe site-ul www.lumeacovoarelor.ro este de 24, maxim 48 ore din momentul confirmarii comenzii. In anumite situatii, LUMEA COVOARELOR SRL isi rezerva dreptul de a mari termenul de livrare, dar numai cu acordul clientului. In lipsa acordului, comanda se anuleaza.

In cazul in care clientul nu poate fi contactat la data si ora stabilita pentru livrare, produsele comandate vor fi rezervate timp de 3 zile lucratoare, interval de timp in care se va incerca recontactarea clientului pentru a definitiva livrarea. Daca nici in acest interval de timp clientul nu poate fi contactat, comanda va fi anulata.

 

Livrarea cu verificare

  • optiunea este mentionata pe nota de transport (AWB) a coletului
  • destinatarul are obligatia de a solicita verificarea coletului impreuna cu agentul firmei de curierat
  • agentul firmei de curierat are obligatia de a asista la verificarea coletului
  • in cazul in care coletul are urme vizibile de lovire, distrugere, etc, acesta se refuza
  • orice reclamatie survenita in urma livrarii coletelor cu aceasta optiune, nu este luata in considerare

 

Nu exista alte taxe pentru kilometri suplimentari - Se livreaza in orice localitate cu acelasi pret.

Va rugam sa verificati integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primiti de la Curier, in prezenta curierului si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor in cazul in care coletele prezinta urme de deteriorare.

Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare!